Sol, brud och presskonferens

Det är sol och alla är glada i Oslo idag! Verkar som de flesta har övergett sina hus och krupit fram i solen istället. och det känns som om de flesta har hängt på Aker Brygge idag. haft fullt upp med skoförsäljning och har haft en toppendag på jobbet!

Fick bara lite dåligt samvete när jag gick klockan fyra för det var en del folk kvar i butiken då..Hoppas det gick bra för kollegorna! De had ekolla på läget då, annars had ejga inte gått. Men är så svårt att veta hur det kommer bli och man vill ju inte lämna någon i sticket.


På jobbet kom det en som skulle gifta sig och hade glömt sina skor=) Världens härligaste person ,man såg hur hela hon lyste av lycka. Det var den underbaraste händelsen på länge! Det är inte ofta man ser folk stråla som hon gjorde.

Vad har hänt mer på jobbet... Jo, jag har haft hand om någon Norsk person som kanske var lite känd, jag vet inte. Hon skulle i alla fall plåtas för en tidning I VÅRA SKOR och ha presskonferens i dem också. Kul att hon valde våran butik.

Pumps
Hon valde dessa för hennes klädrådgivare/stylist tyckte hon skulle ha något med mycket färg.
Riktigt snygga på alltså!


Nu ska jag ta och luta mig tillbaka., samla nya krafter och snygga till mig.
ha en toppenkväll alla!




Ser ni, det har börjat växa ut ett horn i pannan på mig!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0