Snö

Jag har en låt jag tycker är gryymt mäktig. Är Laleh som gör den, Snö heter låten. Den gjordes med Göteborgs symfoniorkester tror jag och är ledmotiv till en av Arnfilmerna. Gillar resultatet väldigt mycket!

För att få den ultimata upplevelsen av låten borde du göra följande:

Alternativ 1:
Inomhus

Släck alla lampor så det blir mörkt. Mörkret är viktigt för att få en intensiv upplevelse av låten. Sen rekommenderar jag att du lyssnar i hörlurar för att få med alla ljud. Om du inte har en stereo med top notch kvalitet förstås.

Alternativ 2:
Utomhus

Stå med himlen som tak och stjärnorna lysandes över ditt huvud. Sätt igång låten och njut.


Alternativ 3:
Utomhus på sommaren i dagsljus

Ta av dej skorna, känn gräset mellan tårna, tryck play på din spelare och dansa efter musiken som du känner för just då.

Jag har testat alla alternativ,haha.

Hittar inte originalvideon men låten är ju det viktigaste som sagt=) Med denna låt säger jag god natt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja visst är den helt fantastisk, älskar också denna låt.

2010-04-09 @ 07:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0