Semester/Ferie

Håller på och tänker på alternativ till tiden jag är ledig i sommar. Komme rinte ha så mkt pengar så jag måste vara lite kreativ. Fast det är inte så svårt.

HIttils har jag kommit på för många alternativ:

Jag vill...

Åka till Köpenhamn

Åka till Göteborg + Liseberg

Hänga vid familjens brygga

Hänga på kusten

Ha en vecka utomlands med någon/syster?

Hälsa på Marike i Skåne 

Göra saker med Björn

Åka till England och Josefin


England är ett måste. Josefin vill jag verkligen träffa och älskade det jag sett av England so far, vilket inte är så mkt då men;)

Liseberg är inte bara ett måste, det är ett krav. Men jag kan skippa att ha fler dagar i Göteborg om det behövs. 

Hälsar jag på i Skåne kan jag ta Köpenhamn i samma veva, är ju så nära.

BJörn had ekunnat följa me dpå allt jag ska hitta på men han har inga pengar till detta. Så då får jag hitta på lite gratisgrejor åt oss att göra. Vi skulle kunna hänga i Oslo på öarna några dagar om det är fint.

Semester med min syster Annika hade varit grymt kul! En vecka bara. Vi kan ta en sista minuten så blir det inte så dyrt=)

Ja jag kan komma på med massor av fler alternativ. Sålänge det blir en blandning av fest, saker att hitta på,äventyr och lugn är jag nöjd. 
Och det är ju bara jag som kan påverka det så nu bestämmer jag att det blir så=)




En sånhär utsikt hade jag inte haft något emot



Kommentarer
Postat av: Annika

Naww!ja de hade vart riktigt kul ifall du och jag åkte iväg nånstans, jag ska ju dock jobba nästan hela sommaren, till halva augusti iaf, fast det var väl då du fick semester kanske =)

Jag vet en till sak du kan skriva upp på din lista,,Åka till stocken och hälsa på mig,, det är iof kusten. De tycker jag du ska göra!

Kram på dej!

2010-04-29 @ 21:10:37
Postat av: Katarina

Ja det verkar kul! Det är ju helt klart kusten=) Så då kommer jag och hälsar på vet du=)

2010-04-30 @ 11:01:03
URL: http://brightlovelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0