Selvangivelse

Selvangivelsen, eller deklaration som det heter på svenska, är vad jag hållit på med nu. Nu är den inskickad och klar. Var väldigt svårt att veta om jag är berättigad till ett avdrag som heter standardfradrag. Men jag skrev med det och angav tillägsupplysningar om i vilka perioder jag bott i Norge. Hoppas det går bra. Jag är nämligen rädd att de ska tro att jag håller på med skattefusk nu. Men borde garderat mej mot det nu när jag skrev och frågade dem i deklarationen. Hoppas jag inte behöver betala tillbaka pengar bara, huga!

Selvangivelse, vilket ord egentligen. det låter som när man anhåller sig själv till polisen efter att man gjort ett brott!
Anger sig själv, selvangivelse... Tycker inte ni det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0