Pictures of my day

Idag har jag varit vaken sen klockan fem, det ni=)
Jobbat från sju till fyra och åkt hemåt i en timme på grund av all trafik. Men jag är superglad ändå=)
Känner mig harmonisk i kroppen. Väldigt skönt!
Håller på att koka lite organiskt, grönt te nu och jag tror nog det blir en slapp dag vidare idag.
Här kommer lite bilder från min dag=)

Har skippat den tjockaste jackan=) Det är vår nu!





Jag har exponerat lite skor idag. Gillar detta bordet, vad tycker ni?












Fint va?



Det har även exponerats i montrarna på centret.
Härligt kreativt med vår/sommarkänslor! Nice!


Eller, nja, jag fångade inte känslan. På detta kortet ser det ut som en brun, vissen hatt.
Jag skyller på fotografen., oops, det var visst jag som tog korten;)
Det var mycket grönare i verkligheten. Medan det nu ser mest brunt ut. Ja,ja.




På väg hem från jobbet.











En trött Katarina som försöker ge er en puss:)



Hoppas alla får en härlig kväll nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0