Party

Igår blev det ingen fest tyvär. Även om jag var på aprtyhumör. Tråkigt alltså. känner inte så många här där jag kommer ifrån längre och de jag frågade var inte på partyhumör. Det är helt klart Oslo som är min hemstad nu, det är där de flesta vänner bor och då blir det ens hem. 

Men jag miströstar inte. Det har öppnad en ny klubb i Oslo nu. En klubb i min smak verkar det som. Housemusik, snygga lokaler och ett ställe där man ska vara uppklädd. Gillar det! Har helt klart potential, sålänge folk inte är snobbiga och har en attityd. Hoppas att det kommer vara ett avslappnat fancy ställe. Då är det som bäst.
Antagligen ska min vakt jobba där på lördag så då blir det party. Bara säg till om du vill med=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0