"Nothing`s gonna stop us from running to you now!

Godagens godagens=)
Tänkte ta upp ett band jag älskar i lika som bär idag. ( Kommer köra denna kategori en gång i veckan tror jag. men har fått lite dille på det sen jag kom på det,haha så nu har jag kört 3 dagar i rad.)


Bandet för dagen heter Fibes Oh Fibes. Kan inte låta bli att älska sångarens röst. och visste ni att en i bandet jobbat/jobbar? som lärare på Birger Sjöberggymnasiet i Vänersborg?
I alla fall, deras duett med Kim Wilde, är väldigt lik en annan låt tycker jag. Nämligen:
Nothings gonna stop us now, med Starship.
De har helt klart samma känsla och stil i sina låtar. Kan nog tänkas det varit ett litet medvetet val? Just det men känslan menar jag...







Nåå, vad tycker ni? Likt va?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0