Morgen

Tänkte på när jag var på hotell i tyskland, när man gick iväg till frukost och i matsalen så sa alla "Morgen" till en.
Trevligt men kändes lite jobbigt att tidigt på morgonen behöva säga det till alla man stötte på.

Inatt har jag drömt massa knäppt. Bland annat att jag simmade med sjölejon i en isvak för att senare helt plötsligt vara på min balkong och sola i burka? What??? Vad betyer det? Att jag är en kall person som inte vågar visa mitt sanna jag? Tror knappast det i alla fall.

Hade superkul hos Johanna K igår! Va så kul att träffa henne. Blir glad i hennes sälskap. Tyvär kan det hända jag var väldigt trött men med "riktiga" vänner kan man ses ändå=) Det är dem man inte behöver hitta på saker med hela tiden, utan istället kan man visa alla sidor och bara chilla också.

Massa kramar och "Morgen" på er alla. Nu har mitt organiska grönte kokat klart så ska hälla upp en kopp på en gång.



Kort på mej och goa vänner i Karlstad.
Det är som bratsen när de alla "flyttar" efter det som händer i Båstad, St Tropee och Gotland på sommaren. Vi bor alla i Oslo egentligen men åkte till Karlstad allihop i påsk. The place to be at easter?*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0