Massör, kottar och Dus med Anna

Jag har inte haft tid med någon blogg idag. Men det har varit en väldigt härlig dag och allt har varit toppen. 
Har varit jättepigg hela dagen även fast jag gick upp tidigt=)

På jobbet har jag exponerat lite skor så att det alltid ser nytt och fräsch ut och sen har jag tagit väldigt bra hand om kunderna som varit hos oss idag. Det regnar i Oslo så det har knappt varit en kotte på bryggan. Dock väldigt trevliga kottar de få som var där.
Kom in en massör och snacka ett tag. Supersjysst verka han. Vissa bara klickar man med liksom. Honom hade jag kunnat prata med i timmar om så skulle va.

Sen har jag fått lära mig lite mer om saker på kontoret. Jag gillar verkligen att få ta ansvar så det passar mig perfekt. och ju fler olika uppgifter jag har desto bättre. Gillar att mitt jobb kan vara så ombytligt om man vilkl!!


Efter jobbet har jag träffat Anna och försökt hitta en festoutfit till henne. det var lättare sagt än gjort. Undrar om hon fick tag i någon? jag åkte hem efter ett tag eftersom jag ebhövde fixa här. ( Ändå har jag massa kvar=( ) Och gissa vad, hon bjöd mej på mat!!!=) Mums vad gott det var!
Vi tog en break och hängde på Dus ett tag. Kunde min mage behöva,haha.


Nu har jag gjort mej snygg i duschen och packat. det är förbaskat att man behöver så mkt för en helg i Sverige! Jag behöver i princip samma saker oavsett hur länge jag ska vara borta. Väska blev helt full!
Beror på att jag ska ha träningskläder, hårprodukter, 2 par skor, två jackor och en hoodie. Men det ska vara väldigt varmt två dagar och sen kallt två så då behöver jag två jackor.l Resten av kläderna pluss smink tar inte upp någon plats alls.


Ledsen att jag har så lite tid idag. Men det blir mkt bättre imorgon.
Ska ta med min lilla dator på "promenad" har jag tänkt. Så att sålänge det finns internet på bussen till Karlstad ska jag uppdatera massor då=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0