Lunch på bryggan

Såå härligt idag har det varit! Har varit på topp hela dagen och varit uberlycklig=)
Var inte alls trött idag trots mindre sömn än igår. Men det var kvalitet på den jag fick, haha.
Jobbade på med varorna på lagret och sen när jag gick ut för att öppna butiken hade jag bara massa trevliga kunder och vakter som var där. Ännu bättre=)
idag hade vem som helst kunnat säga avd som helst och jag skulle inte bry mig. Härligt!

Fick mig lite sol på lunchen också. satte mig på bryggan och njöt av min goda mat och vädret. Nice!



Här sitter jag på bryggan och gottar mig=)







Mums! Min goda gryta.




det är inte lätt att ta en bra bild med massa sol överallt, det säger jag dej=)
Ser väldigt pillermarisk ut här.hehe. och full.





Väldigt nice eller hur? Är glad att jag jobbar på Aker Brygge för det är så skönt att kunna va vid havet på rasterna. Pluss att havet är det första jag ser innan och efter jobbet. Älskar havet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0