Lite tomhet i tillvaron nu

Nu har jag lämnad av Björn på stationen. vad tomt det blev!! Tror faktiskt jag blev frisk mycket snabbare med honom i närheten. Är så glad att han hälsade på även om jag inte mådde så bra. Det är inte många som skulle göra det faktiskt!

Emmeline gjorde det sist och det var underbart att någon kom och hjälpte mej med lite saker. Det infinner sig en viss hjälplöshet när jag är sjuk måste jag säga. Man orkar ju inget och minsta lilla sak blir suuuperjobbig. 

Fattar inte att jag faktiskt har legat och spytt konstant i ca ett dygn. Hade jag varit Tiffany i Hipp Hipp, hon som ska bli "känd o smaol", ni vet? Då hade jag bara behövt jobba på att bli känd numera, hehe;) Typ.

Ha det toppen nu ikväll! Själv ska jag fundera på vad jag ska göra på min semester. Semester, hur underbart är inte det ordet? Blir första gången jag ska ha det i mitt liv=) Nice!! Ja, om ni inte räknar min resa då, men den hade jag ju jobbat in kan man säga och den var då inte betald heller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0