Jag har 3 familjer

Med åren har jag lyckats få ihop inte mindre än hela tre familjer!
Från mina barnsben har jag haft min egen familj, så att säga. Men den har utökats med tiden.

När jag gick från sjuan och uppåt blev det att man hängde väldigt mycket hemma hos kompisar så vissa av deras föräldrar kändes nästan som ens egna. Speciellt Josses föräldrar som jag känt sen jag var 13 år.På somrarna var vi hos varandra hela tiden, badade och hade kul jag och Josse. Kommer man och går hela tiden hos en familj börjar de strax kännas lite som ens egen faktiskt.
När jag kommer till Sverige på högtider och sånt vill jag gärna hälsa på dem också och inte bara min riktiga familj. Tyvär har jag inte hunnit med det i påsk. Men till sommaren kan de nog räkna med ett besök=)

Sedan har vi min nuvarande pojkväns familj. Är så kul att de inte har något emot mig så att man slipper spänningar i relationer som det annars skulle inneburit när man ändå sågs. Men Björns föräldrar är superhärliga och "tog emot mig med öppna armar". Så skönt att det är så.

Jag tror inte det gör någon skada att ha fler familjer. Det blir bara mer kärlek som sprids och det har ingen dött av, utom Romeo och Julia i och för sig.
Fast de var väl ändå ganska destruktiva i sin kärlek och det är inte jag.

Hoppas alla får en fantastisk dag! Glöm inte bort att leva livet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0