It`s an owl!!

För några år sedan kollade jag och Josefin på ett musikprogram om artister i Vancouver eller något sånt.
Alla var seriösa utövare, men helt plötsligt filmade de en kille som gick runt i skogen och pratade med träden o.s.v En riktig hippie med helt weirda tankar. Han verkade totalt borta i sin egen värld. 

Helt plötsligt kläcker han ur sig: It`s an owl, nickar och pekar på en uggla. Allt var så till den milda grad flummigt. Sättet han sa det på med hes, släpig röst och att inget av det han sa made any sense. Så vi höll på att dö av skratt. 

Så fort jag har sett en uggla efter det programmet får jag upp killens repliken i mitt huvud. Såå kul. Tycker jag=) Ni skulle ha sett det, då hade ni legat på golvet i skrattkramper. Som förövrigt är det bästa skrattet. 




Såg denna uggla idag och kunde inte låta bli att skratta till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0