I had a dream tonight

Hur har jag legat inatt? Eller snarare de senaste två nätterna. Har vaknat upp och sett ut såhär med en hand på min kropp. 




Jag hade världens härligaste dröm inatt! Drömde att jag red barbacka utan tömmar på en vild häst. Jag blev jagad av rövare i skogen men min häst var supersnabb så vi bara flög ifrån dem med vinden i håret. 
Sen drömde jag vidare och vi stannade till i en glänta. Där plockade jag fram en gitarr( vet ej varifrån jag fick den, det som är så underbart med drömmar) och skrev två låtar som blev toppenbra! Synd jag inte kommer ihåg dem nu. Då hade skivbolagen hängt över mig och dregglat;) Vet att en av låtarna hette Bright Sunshine Again. Fint va?=)




Såhär såg det ut i drömmen, fast med mej på ryggen=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0