Hej hej!

När jag låste upp dörren till jobbet var det ingen där. Jag trodde jag började klockan 10 men tydligen var det nio! Tur jag brukar komma lite innan. Hanni alla fall räkna alla kassor. (Nu höll jag på att skriva telle alle kassor istället, för "telle kassan" säger man i Norge,haha)

Jag trodde jag skulle ha supergod tid, kunna äta frukost och allt på jobbet, men blev inget med det så har klarat mig på frukten jag tog när jag vaknade fram till nu. Sitter och äter äggröra. Men jag tror att jag kan ha fått lön redan idag,wieee=)
Och då ska jag gotta till det innan jag åker. Synd inte Emmeline jobbar kvar i Oslo, då hade jag gått till Bagel o Juice.
Saknar henne!


Men snart ska jag träffa en annan jag saknat. Björn. Can`t wait! Här ser ni min packade väska pluss sköna skor. 



Ha det gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0