Going crazy on "the ants"

Visste inte detta men det finns Myrorna i Karlstad. Var tvungen att ta en titt och de hade inte så mkt coolt. Men dock värsta biblioteket av böcker. 
Såklart varierar utbudet med vad om kommer in. Men tacka vet jag Sjuan i Mellerud. Där kan man verkligen hitta godbitar. Betyder det att Mellerudarna har bra smak då? Eller det kanske snarare betyder att de har dålig smak eftersom ingen köpt det snygga, coola;) Det är bara funderingar så ta inte illa upp nu alla Mellerudare.

Åter till Myrorna i Karlstad...
Hade jag varit liten hade jag hamnat i himmelriket. Då samlade jag på och läste tvillingböcker så det stog härliga till. En serie som handlade om två tvillingar i USA. Har nästan alla av de 72 böckerna. ( Har säkert kommit ut fler nu men jag har inte koll på det längre)
Och ja.. jag hittade ett helt berg av böcker på secondhandbutiken om dessa tvillingar. Hade jag varit mindre hade jag köpt rubbet=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0