Gjort och har kvar


Tvätta all tvätt - hälften kvar

Damsuga - klart

Torka golv - aldrig i livet är helt slut nu

Ta bort vinterkläderna ur garderoben - aldrig i livet orkar inte

Ta bort vinterkläder på klädhängaren - klart

Lägga ut alla kuddar, madrasser, filtar och täcken på vädring - klart, ska bara ta in dem igen

Städa kylskåpet - to do

Dessutom har jag städat "sop och grytskåpet". Det låter superäckligt men jag har inte så mkt plats hos mej så de får vara i samma skåp. Tyvärr. Men det är avskilt så det går ingen nöd på mig, I promise!

Jag har även städat hallen och torkat golvet där. Jag skulle aldrig vara en house wife!!!


Senare idag ska jag ta en promenad och köpa lite mat. Pluss göra mina naglar, duscha och diska. 
Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0