Flower energy

God morgon på er! Hoppas ni sovit gott. Själv vakmnade jag upp och är heeelt slut. Vet inte vad det är med mig. Men antar att det är "sviter" efter sjukdomen. Är ledig imorgon vilket passar bra så jag kan få tid att verkligen komma på fötter igen! Annars får jag kankse gå till en läkare för att se så jag inte har någon brist på något. Brist på energi vet jag att jag har för tillfället. Men det jobbar jag på. Sitter här och äter blåbär, kiwi, gurka, ananas och ska snart koka lite gröt! Kors i allsin dar!














De två gånger jag haft blommor hemma hos mej har det varit de som Björn köpt. Eller så har jag haft basilika i kruka, om det räknas. Egentligen är jag bra på växter, men vet inte var de ska få plats. Fick de här av Björn i lördags i alla fall=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0