Fängelse


Mitt fängelse



Idag bestämde jag mig för att testa att ha på ett par jeans. Det var första gången på 6 månader, minst. Det är så snyggt på andra men jag klarar inte av det. Varje gång slutar det med att det blir för varmt och att jag går och köper ett par leggings. Så även idag, men tyvär fick jag inte köpa några leggings för kontot är nästan på noll. Märkte jag.

Vissa tycker det är pinsamt när de inte har pengar kvar på kontot och ska köpa något. Jag tillhör inte den skaran. Om någon skulle komma till mej och betala och det skulle visa sig att kontot är tomt gör det inget för mig åtminstonde.

Men det var kul att ha jeans. Man får väldigt snygg form på kroppen då tycker jag. Så länge man har hittat rätt modell. Den jag hade idag var från Rock o Republic. Blev förvånad att jag kom in i dem överhuvud taget. Köpte dem i gymnasiet nämligen. Känns bra att man kommer i sina gamla jeans=)
Då vet man att kroppen inte skenat iväg.

Detta var dock det enda positiva, för hujeda mej vad varmt det blev! Imorgon kommer jag vara väääldigt bekvämt klädd på jobbet som motvikt till detta fängelse och plåga.
För det är jag värd. Ska köra en "Lykke- Li knut" mitt på huvudet, leggings och en tunika med ett rosa band i midjan. Tunikan är ganska stor och inte särskilt smickrande för mina kurvor. Men vad gör väl det då jag själv vet hur jag ser ut=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0