Enter DoubleNature Man

Eftersom Metallica varit i Oslo i veckan tänkte jag ta upp en låt med dem i "Lika som bär".( Som ju är min nya kategori.)
Det är Enter Sandman jag tänkte på. Låten som den liknar, i varje fall i  introt, är Double Nature och är gjord av Mustasch. Det var det första jag tänkte på när introt till Double Nature började spelas att den lät väldigt mycket som Enter Sandman.
Don`t u think?









Jag gillar Double Nature bäst=) Perfekt låt när man egentligen inte har mer kraft kvar att träna, men ändå vill krama ur sig det allra sista=) Då sätter jag på denna och spurtar som en galning. Wiee hooo!


Visste ni föresten att Metallica varit i Noreg hela 16 gånger? Och i veckan var de här ytterligare två dagar. Ulrich kanske gillar sina grannar så att säga=) Danska trummisen i bandet alltså. Lars Ulrich.

Have a great evening now everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0