Egen kock, ja tack!

Det är dagar som den här som jag önskar att jag anställt en kock. Kommer hem helt slut efter spring mellan lagret och butiken hela dagen och vad hade kunnat vara bättre än att komma hem till en härlig middag? Kanske om man hade en egen massör också i och för sig=) Det hade varit top notch!
Eller så kan man ju ha sin kille till detta;) ?  Synd jag har distansförhållande alltså...Väldigt väldigt synd;)

Eftersom jag jobbat så hårt idag unnade ja mig att köpa lite brieost. Så sitter nu här med mackor gjorda på brieost, pesto och paprika. Mums!Till detta har jag gäven mango, melon och morot. För att det ska bli något nyttigt med det hela.

Nu ska jag bara slänga mig i soffan och mysa. Kramar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0