Det hemliga



Mitt hemliga uppdrag gick bra får jag säga. Det var bara att jag skulle på presentjakt till mamma. Har hittat något hon borde tycka om. Mer säger jag inte ifall hon kikar in på bloggen.

Det är så kul när jag och Björn går och handlar tillsammans. Tycker han är alldeles för långsam för mitt tempo. Jag är mer in, ut och gå till nästa butik. Oftast. Inte alltid. Björn gillar mer att ha tid och kika runt på alla saker.
Tycker det är kul att det är tvärt om mot normen.=)

Imorgon är det påskafton och då kan det hända att det blir en del påskmust. Det är det allra bästa med påsken. Gillar inte maten något vidare, men denna dryck är underbar! Synd den ej finns att få tag på i Oslo.




Längtar till den ska öppnas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0