Det ena leder till det andra

Hittade kiwi 5 för 10 kronor!! Blev överlycklig för det är ju såå gott! Men, när jag hade sansat mig lite och skulle plocka åt mig dem märkte jag att det var inte kiwi. Det var snarare 5 håriga stenar för 10 kronor!! Så det blev inget med det=(







En låda med sten!!

Har varit ett väldigt speciellt ljus denna kväll över stan. Jag har ju utsikt över hela byn vilket är härligt. Men idag var det jätte läskiga moln i ett brunt ljus som jag såg låg tätt över hela utsikten. Läskigt! Undrar om det konstiga ljuset har något med den där vulkanen på Island att göra?
Usch, tänk er de på ön, den är väl täckt i aska på många ställen? Tänk om allt jag såg var i gråskala! Huga!!!
















Apropå, Huga, då kommer jag automatiskt att tänka på Hugo. Det där data spelet man hade när man var liten och som gick på tv också. Man åkte i en gruva eller något och skulle plocka pengar men akta sig för bomber och häxan som var den största fienden. Remember?



Tydligen finns det fortfarande,haha!




Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha, håriga stenar :P



And yes, I remember Hugo! Gillade det spelet :D

2010-04-22 @ 22:37:59
Postat av: Katarina

haha,nej, håriga stenar var inte så lockande=)

Vill spela hugo nu, nuuu=)

2010-04-22 @ 22:54:42
URL: http://brightlovelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0