"Deklarations time!

Nu har jag använt mina hjärnceller riiiktigt mycket. Så resten av kvällen ska jag bara slappna av. Har gett mig på den norska skattedeklarationen. Det är ju redan svårt som det är på svenska om man ska ändra och ha sig. Förstår ni då hur jobbigt det blir på norska? Har kollat upp mina inkomster så att de stämmer men ska ta med papprena till jobbet imorgon så jag kan få klarhet i fråndragen. Kan jag göra dem eller "har jag inte vad som krävs"?
För man kan ju åka dit på skattefusk om jag bara hoppas på det bästa och testar att fylla i. Det vill jag inte!

Btw.How r u guys?

Under tiden jag skrivit detta har jag slitits mellan matlagning och datorn viket resulterat i att maten blev äcklig. Datorns fel!! Helt klart! Inte mitt. Skönt att ha någon att skylla på i alla fall. Så nu måste jag äta äcklig mat hela helgen. , Mums=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0