Crazy dörmmar

Idag vaknade jag och satte mig yrvaket upp när klockan ringde. KÄndes inte som den var åtta utan snarare fyra. Har varit pigg de senaste tio dagarna nu så det känns hemskt att vara trött när man inte är van. Blir säkert bättre lite mer in på dagen men nu har jag ögon smala som mandlar eller något. 

Har drömt jätteverkliga crazydrömmar också. Jag drömde att jag räddade en vakt på jobbet från att ha blivit skjuten. Men han fick massa rostaggar i ansiktet på något sätt så han blev helt uppriven. Fast jag hade magic healing hands så det gick bort med en gång. Men då blev jag backstabbad, ordagrant, men jag hade skott och sticksäker väst så det gjorde bara lite ont. Men jag blev väldigt medtagen av detta.

Sen var det inget mer action och vakten tog hand om mig för jag fick en chock. Sen började han bekänna saker från hela sitt liv, som att han var gay och liknande, men inte ville såra sin flickvän och därför sa han inget.
Vi hade en stor diskussion om detta och sen drog jag med honom ut på gayklubb och såg Nils Bekki, eller hur han nu stavas, spela. 

Då vaknade jag.
Är väldigt surrealistiskt när man drömmer en dröm som ser så verklig ut och som känns så verklig. Och sen när man vaknar vet man inte vilket av det som är verklighet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0