Carrie i satc härmas banne mej!!

Är hos Johanna K och myser. Jag har virat in mig i både sjal och en kofta för det är kallt hos henne, t.o.m jag tycker det som annars brukar ha det svalt hos mej också.

Kollade på Sex and the city och gissa om de härmade oss i det avsnittet vi såg!
Vi pratade om en sak och så började Miranda och Carrie snacka om det efteråt! Och sen pratade vi om något annat- Efter det var det en scen när tjejerna sitter och äter frukost på en restaurang på söndagarna. Gissa vad de gjorde? Jo de började härma oss och ta upp samma ämne som vi.

Lever vi i Sex and the City serien idag?

Bara så ni vet kan jag tyvär inte säga vad vi pratade om, det förblir hemligt;)




Så bra det kan bli;) Idag





Ta da`!

Vem skulle inte vilja smaka på den här va? Muums;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0