Carina - Warner - Husvärd

Jag har en röd tråd som gått genom mitt liv sen jag var 20 år. Den lyder som följer...
Vid 20 år träffar jag Carina på en konstkurs jag följde med på med min vän Josse. Carina är en helt underbar person som jag är väldigt glad över att ha träffat!

Sen får jag jobb på Dressman, klickade med chefen direkt och trivs jättebra. Efter ett tag får jag reda på att chefen är Carinas halvsyster! Sammanträffande!

Efter ett tag på Dressman, (som ju ingår i Warner-gruppen) och en resa senare, bosätter jag mig i Norge och hyr ett rum i ett hus.
Det visar sig att han jag hyr av känner ***** Warner. Och så är cirkeln sluten, eller?


Det blir alltså en röd tråd och koppling mellan detta:

Carina
Chef Dressman
Warnergruppen
Husvärd som känner Warner himself


Lite kul ändå att det kan bli som pusselbitar i ens liv ibland!
Undrar vad som kommer hända härnäst i denna röda tråd, eller om den är avslutad och jag har en ny, kanske en blå tråd, som börjar nu?;)

Blev detta rörigt för er?=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0