Börjar om på nytt

Kom just hem från jobbet och det känns som evigheter sen jag lämnade mitt hus. Känns som om jag fått en gratisdag, kan man säga=) och det går ju inte av för hackor=)

Nu är bara frågan vad jag ska hitta på ikväll. Hade först tänkt ta det lugnt, men jag är inte så sugen på det längre. jag vill ha fest, glitter och glamour nu! Säg till om ni vet något kul som händer vet jag=)
Som synd är är de flesta jag känner här inte så sugna på utgång idag. Har slängt iväg typ 20 sms men har inte fått ngt "festsvar" än. Frustrerande! När jag inte är i Oslo verkar det som om alla har tusen saker på g men när jag är här på helgen händer nada!!!
Hur många människor ska man behöva känna för att det alltid ska vara någon som vill gå ut? Det undrar jag! Att fråga 20 stycken räcker i alla fall inte. Så jag får väl jobba på att utöka min "partyvänkrets"....

Under tiden får ni ha d toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0