Bilder från idag

Här kommer lite bilder från idag.



Det blev pizza till lunch. Riktigt gott. Inte ofta jag äter det, men är jag i Sverige så kan det hända att det slinker ner;) Denna var utsökt god. Amigo hette pizzerian vi åt på i Karlstad.



Jag har hört att pizza inte kan se bra ut på bild. Men jag håller inte riktigt med. Den ser ju god ut ju!


På Myrorna:
Hittade ett par skor från Miss 60 i jeanstyg. Hade kunnat bli riktgit heta på rätt person med rätt stil.(Behövs nog tvätta dem först bara.) Är ju så inne med denim nu. Precis som när jag gick i 7an/8an. Tjejer, kommer ni ihåg stilen Ebba Hultkvist hade i filmen Festival? Ljusa utsvängda jeans med ljus jeansjacka till. Vad man ville ha de kläderna!!!





Festival filmaffisch poster





Tvillingböckerna jag hittade. Ett helt berg också! Jag har redan alla utom en,haha.
Ligger i källaren i Sverige i en låda numera.







Hittade denna och kollade lite inuti pärmarna...




Såhär hade "Jucqueline" skrivit. Skrattade lite för migsjälv när jag läste det.,
Var det hon eller mamman som köpte boken? Och va kul att hon skriver denna bok är ny=)
Passade så bra in i secondhandbutiken alltså.





Den här hade nog mamma velat ha!
Hon gillar Hasse Alfredson.






Vad betyder lose?
Någon som vet?
Loose, däremot, är en helt annan femma.





Ha det gott nu!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0