Bättre!

Idag har jag sovit, sovit, sovit och sovit och druckit koksaltlösning och te. Har inte vågat äta något men nu tar jag en smörgås av vitt bröd med honung och blåbär till.  Sov från tre till tio vilket behövdes. Är fortfarande döstrött men har inre spytt något mer. Yes!!

Måste ha en superkropp när det i princip är över på ett dygn med sjukdomen=) Thank god for that!

Kollade på Bella och Tyra show innan jag somnade. Då fick jag veta att för att kunna få en stor blogg med många läsare måste man i princip vara provocerande till en viss grad. Annars tycker typ ingen det är intressant. Ta Kissie t.e.x. Hon är ju väldigt provocerande i sin blogg och även nr ett på listan över läsare.


Jag är ju värsta mesen i jämförelse. Men så är jag ju en person som vill sprida lycka i livet och inte tvärt om. Spelar ingen roll för mig om min blogg blir stor eller inte, för jag har inget behov av att bli känd. Är kul om jag kan inspirera någon till ett härligt liv, thats all=) Hade ingen alls läst min blogg hade jag dock inte fortsatt skriva i den. Då är det ingen mening liksom.
För jag själv vet ju vad som händer i mitt eget liv och behöver inte ha det på papper=)

Ha en toppenkväll nu alla=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0