Back in Oslo

Nu är jag tillbaka i Oslo efter min sköna tid i Sverige. Är lite skönt att komma tillbaka faktiskt. Speciellt med tanke på internet, har varit dåligt med inlägg här, men det varpå grund av det sega internettet.
Så nu är det back to normal och fler uppdateringar=)

Påväg till Norge åkte jag med en busschaufför som lät som han fått i sig alldeles för mycket vodka , och från stan till huset åkte jag med en annan knäppis till bussdriver. Han ville inte släppa av mig om han inte fick tusen kronor, antingen det eller så skulle han ta reda på vart jag bodde. Jag bara sa att det kan du glömma. 
Han stannade som tur var ändå och jag sitter här safe and sound=)

Undrar på om jag ska ta en PW eller om jag bara ska dega lite. Måste sova om ca två timmar så det lutar nog mot "ikke motion". Blir så pigg av att träna och då kommer jag inte kunna sova vid nio. Skulle jag gått upp 8 istället för 5 hade det varit en annan femma. 

Ha det toppen nu alla=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0