Åska? och bekännelse

Jag trodde det var åska ute, men det var "bara" min granne som har igång sin ljudanläggning till sitt biorum... Bara...
Vågade inte gå ut för det var värsta åskvädret trodde jag. Men, ja där hade jag fel. Då jag upptäckte att det inte åskade gick jag genast ut på en kvällpromenad.

Har pratat i telefon hela tiden sen jag kom hem. Med Björn, Johanna och Carina. och med Mamma och Pappa när jag var ute och gick. Man får slå två flugor i en smäll om man heter Katarina,hehe.

Nu blir det sängen och försöka sova. Är egentligen inte så trött än. Men, men. Jag får läsa något eller lyssna på Ture Sventon så blir jag avslappnad. Har fått helt dille på Ture Sventon. Gillade de filmerna väldigt mycket när jag var liten. Då tyckte jag de var spännande. Nu tycker jag att de är komiska. Fast fortfarande lika bra.

Har sett lite på Ture Sventon i öknen när jag ligger i sängen och ska sova i nästan en månads tid nu. Har väl något med trygghet att göra antar jag. Som en godnattsaga. Jag har alltid gillat att lyssna på något innan jag ska sova. 
Beror nog på att jag är en tänkare och att tankarna bara far runt så fort jag lägger mig ner. Det blir ett himla tjatter i huvudet på mej. Men har jag då något annat att koncentrera mig lite halvt på, kan jag slappna av helt.
Så jag kör nog på den idag igen. Tänkt vad jag bekänner för er här i bloggen ändå. För detta visste ni väl inte?

Sov så gott nu!

Kommentarer
Postat av: Theodorklara

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-03-08 @ 07:08:40
URL: http://theodorklara.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0