Äntligen hemma

Har varit en bra dag fast jag varit trött=) Stått bak på lagret mestaparten av dagen vilket varit skönt som omväxling. Kan vara skönt att slippa vara så positiv hela tiden fastän man kanske inre alltid är det. Alla har ju sina dagar.Men eftersom jag är ett proffs låter jag det inte gå ut över kunderna, i möjligaste mån. Haade det varit någon som dött hade det varit helt annorlunda liksom.

Är underbart skönt här idag och känner mig på topp även fast jag är trött. Har kommit in i det lugna tänket nu. Att dagen kan vara minst lika bra även om jag kommer hem och är för mig själv utan att träna. Idag ska jag nog gå en promenad senare, laga mat och fixa mig. Ser helt sliten ut för hann ju inte duscha igår...
Men först ska jag kolla in om jag kan inta balkongen. 

Ha en härlig eftermiddag nu=)
Massa kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0