12 timmars sömn och fortfarande trött!!!

Jag sov från elva inatt till elva idag. Och det är inte så att jag är pigg heller. Jag skulle kunna ramla ihop så fort någon petade på mig!! Beror säkert på att kroppen fortfarande återhämtar sig kan jag tro. Kanske ändå ska försöka ta mig till någon hälsokost och få någon bra liten ört eller något som kan hjälpa mig lite på traven?

Är i alla fall bättre idag än igår. Det känner jag i hela kroppen. Så framåt går det.
Då kanske jag hade hälften av min gamla energi i 1,5 timme eller så. Inte mer. Men jobbade på så gott jag kunde. Tur att ingen petade mig i magen som sagt;)

Nu blir det frukost med massa frukt och grönsaker. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0